en note till mej själv

Publicerad 2010-03-13 14:00:25 i Allmänt,





-     måste säga till festfixarNa^ att vi ska ha galet bra musik till klassfesten. Annars går jag till mcdonalds



-     måste sluta duscha håret så ofta, färgen går bort sanne!!!!!



-     följd-måste till noten innan, måste förbereda mej mentalt att bli (mörk)blond snart. fyfan



-     måste ta på mej och föna håret så pappa och jag kan åka och handla till ikväll, göööd så mööösigt vi kommer ha!




-     måste skrika i Andrés öra SLUTA!!! och gå därifrån, för han är dum, barnslig, och ska sluta bråka med allt/alla




-     måste bestämma mej först vad jag ska ha på mej innan jag sätter mej upp, eller handduk kanske är trendigt?




-     måste tvinga med pappa tilll Hemmakväll för att köpa galet mycket godis!!!












frääna tjejer!!



( mina lockar jag hade där ååhhh<3333)



Kommentarer

Postat av: ellen

Publicerad 2010-03-13 15:18:59

varför mörkblond sanne? redhed ska du ju va! :D

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-13 16:35:03

snälla, kan inte lägga in LITE fulare bilder på mig nästa gång ?

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela