What a day for a daydream

Publicerad 2010-06-07 22:58:38 i Allmänt,









Okej. Orkar inte skriva mycket nu så vi tarä' kort!




Avslutningsmiddagen:

Krama Lena, Karin och Britt
Mingel
Ta kort
Ta lite mer kort
Äta förrätt
Ta mer kort
Äta varmrätt
Ta mongolid-kort på alla
Lärarna sjunger en remix på "det gör ont" , de sjöng "Ni var väl inga änglaaar"
Bildspel på 9A från barnungar till nuet
Film på 9A när vi cyklade till Högby kyrka och skolavslutningar
Bildspel på 9B
Efterrätt
Sen ös med nått skönt random band


Blev dock lite lääsen att de inte hade fler låtar att bjuda på än cirkus fyra låtar.
Dock hade han som sjöng skinnbrallär så jag blev inte så läääsen ändå, gjorde min kväll typ!




Sen avslutade vi med Stamp on the ground och mueve la colita och det gillades starkt.





När jag kom hem sparkade jag av mej skorna och tvättade av sminken och drog på mej mjukisarna.


SKÖNT!!!!!!!!!!!







Imorgon frukost hos mentorn Sara och sen fotboll.
Sedan är det avslutning och jag kommer inte gå i Blåklint längre.
Förstår det fortfarande inte men fyfan va gött det ska bli!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela