We too could be glorious

Publicerad 2010-06-15 19:04:35 i Allmänt,







Pressade som bara den i solen men blev inte ens röd.
Vafan, har min hud inbyggt solskydd så jag aldrig kan bli brun?




Dock var det hur skönt som helst när jag äntligen fick ut datan på gräsmattan
efter massa förlängningssladdar och sjöng med i fina muselåtar.






Nu skulle jag egentligen vilja skriva ett långt inlägg om Muse men det blir inte så kul för er
som inte rådiggar dom....
Men fan.
Jag förstår inte hur låtarna, texterna, hans röst, trummorna, ljuden i bakgrunden kan va så jävla fantastiskt bra!
En sak som är säker. En vacker dag ska jag fan tatuera in någon text från deras låtar.
Nu när jag har funderat på detta i ett halvår är jag så jävla säker på att jag vill mer än gärna ha deras ord på min kropp!



Plus att det gör ont varenda gång de uppdaterar på facebook om nya grejer då de ska komma till alla andra jävla länder. Kommer nog fan aldrig över det här. Sofie, vi hade ju förfan biljetterna!?
Plus nummer 2 att de jävlarna ska spela Muses låtar på tv-reklamer överallt!
Animal Planet, tv6 (i flera olika sammanhang!) , MTV tjatar om dom och femman.
Tortyr för mej!




Okej... nu blev det en lång text om dom ändå.....






Ska ta en dusch.... luktar svett efter jag pressa i solen...gött.....



SEN ska jag ta gårdagen, lovar!


(blir säkert mer muse-tjat också)










Muse – Glorious



Bland de finaste


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela