Men jag kommer att vänta på dej

Publicerad 2010-06-19 23:38:16 i Allmänt,







Jahopp då var det sista natten innan man åker till Gotland. Igen. Som vanligt. Varenda år....


Fick ett negativ-till-resan-anfall nu. Faaeen jag som var så nöjd idag!
Men nu kan jag inte hänga läpp för dehär mer!



Tro det eller ej men det är fan fint att vara där i fyra veckor.
Även fast folk svimmar när dom hör det så är det nått speciellt där.
Fast det kan man bara förstå om man har spenderat varenda sommar där i hela sitt liv.






Just det, har inte berättat om vad jag gjorde igår.
Som sagt så åkte jag och Moa in till Linköping en snabbis och träffade Clara&Amanda. Saknat dom mörtarna!
En främling gick fram till Amanda och sa att hon va jätte snygg. Charmiga linköpingsbor!
Sen stressade Moa och jag hem igen till Mjölby och mötte upp lite härliga tjejer.
Prinsesstårta hemma hos Moa och godis sen gick vi ut occccccccccccc.... ojj min c-tangent börjar bli utsliten...



Jallafall, vi gick till kungshöga och körde kubb med de andra grabbarna och bara hade det gööör mysigt!
Sen blev det kallt och självklart blir det mcdonalds då. Moa och jag tog den coola vägen över åkern.
Istället blev vi larviga och körde zickzack med cyklarna och fnissade runt.
Jaaao och sen efter lite hemskjutsningar så fick vi åka tillbaka till kungshöga för att hämta mitt kubb och jag fick vingla hem med det på pakethållaren hem när det var iskallt.







Men va kul att mina tangenter redan blir utslitna.... Bajs c knappt






Ska gå upp klockan sex imorgon. Klockan är nu 23:23.
MEN jag ser fram emot att sitta i en bil i tre timmar med konstant musik i öronen.






Kan inte sluta skriva nu.... Vill inte åkaaaaaaaaaaa!!!!!
Joo de vill jag. Inte. Eller? Va?




Hatar att åka iväg i fyra veckor när jag har så många saker ouppklarade.





Lovar ni att ringa och smsa mej?
Annars kommer jag ösa med sms på er....






Ska va tyst nu och sova. Ha det så gött här i Mjölby.
De jag kommer sakna mest är klassistjejerna











(Lova mej att vi ska planka fleeeera gånger i Lundby när jag kommer hem!!!)





HEJS SVEJS BLOGGÄN OCH ALLA


Kommentarer

Postat av: julia

Publicerad 2010-06-20 12:06:43

sms:a när du kommit hem så får vi hitta på

något! :)

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-06-24 23:48:25

Kul att du skriver att du kommer att sakna dina klasstjejer så. Speciellt med tanke på alla saker de sa om dig för bara ca: 3 månader sen. Att du var så oärlig och pratade skit om alla dina kompisar, att du såg ut som en kille och att de aldrig skulle kunna prata med en kille efter om du skulle ha gjort någonting med den killen eftersom din andedräkt är så vidrig att de inte ens kan prata med dig nära. Att de sa att ditt hus är äckligt och att din bror verkar dum i huvet... Men sakna på du.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela