Hemma från Linköping PÅ MED MJUKISARNA MED EXTRA STOR MIDJA

Publicerad 2010-06-11 18:39:59 i Allmänt,



Nuuuu trivs min pms-mage!

 

Köpte asaaa fin ring idag!

 



Okej en fin sten med lite koppartråd på en ring. Inte så jäkla avancerat.
Vilken fick mej att fundera (gillar min cam.......)




Sånna där ringar kan jag ju göra själv! Hitta ett par fina stenar och
sen lite koppartråd och woilá så har jag en as nice ring!
Mammsen och jag bestämde att detta ska vi pyssla med på Gotland!











Men nu ska jag dra ner och äta lite och ikväll blir det nog film och massvis med godis at Angelikas place om inte mitt mens-monster i magen (och min jätte toblerone som jag konstant äter på) håller mej kvar hemma...




// biffeN


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela