Hej jag har inget liv

Publicerad 2010-06-30 11:32:05 i Allmänt,

Nu har ångesten kommit som alltid kommer efter en vecka. JAG VILL HEM!!! De ändå jag gör är att sola i stugan och lyssna på radio, gå ner till stranden och sola o bada där och sen hem och vänta på maten. Jag har heller inga djur att prata med, hästarna är borta och fåren kommer aldrig nära våran stuga, dumma djur! Fast tyson sviker aldrig utan vi kan ligga i timmar i gräset och miiiiisa. Nää har väl inget mer att säga direkt, vill bara tycka synd om mej själv. Fast okej, visst mår man bra när man ligger SJÄLV på en stor strand. Älskar att säga turisterna ligger i den dåliga stranden bredvid! Men jesus vad jag vill att Moa ska komma hit så vi hittar på lite sköjj! Men smyghatar er som ska se eclipse ikväll... Och sofie jag vill till roskilde!! Bara att mina föräldrar tror att de bara är knarkare där haha. Nehe nu ska jag hjälpa till att plocka ut grejer för vi ska måla ett rum, jösses vilka spindlar vi hittar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela