Grillkväll @ Zzzzödra

Publicerad 2010-06-14 00:01:52 i Allmänt,






Jaaamen visst blev det en brasa tillslut!
Ida och jag tog tjuren i hornen och cyklade tillslut till konsum för att köpa kol och godis när de blöta vedpinnarna svek hela tiden. Jag cyklade med min mantel till filt hela vägen till konsum och gick i konsum med den.

Ida och jag planerade på vägen dit att hon skulle krypa in i filten och så skulle vi bli osynliga....
Som Harry Potters mantel....... Näe, det funkade inte. Jag provade i affären med tydligen syntes jag sa Ida.
Sen snodde vi med oss en till kolpåse. Japp, här snattar vi kol, inte godis.


Okej........................






Sen jublade alla när Ida och jag kom med två påsar kol (not...) och det blev korvkalas! Fnizzzz...
Vet inte vem som va sämst på att grilla korv, antingen Andreas eller jag.



Fick ett nytt smeknamn också, Sanne Stark/StarkSanne. Respekt åt mina biceps!



Jaaaoo och sen drog sej alla tillbaka i hyddan där det blev vattenpipa, godis och iphone-spel.
As mysigt och Philips pistolsljud va kvällens roligaste typ.






Eller neefan. Det roligaste var nog när Ida och jag får panik och slänger på oss cyklarna för vi tror att vi ska vi tagna för kol-stöld.









Ahepp godnatt på er!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela