01:55

Publicerad 2010-06-18 02:00:36 i Allmänt,






Har fortfarande inte lagt mej. Vill egentligen skriva allt vi gjorde ikväll men det får väntas.
Ni är så jävla fina mina klassistjejer, vet ni de?


Men ändå måste jag säga en rolig sak.
Julia börjar berätta en kuslig historia om spöken som hennes vänner har råkat ut för.
Efter halva historien avbryter Sanna.

"Men Julia... Den där historien har jag sett på Det Okända. Erkänn att en död fågel kommer ligga utanför huset?"
"Men va? Hur fan visste du det? Vafan du måste dom har ljugit ju!!!"


Jaaa de var roligt att Sanna redan berättade allting innan Julia.



Sen måste jag nämna en skrytgrej, ni har väl inte hoppat näck från femman i lundby?
Mjaaee tänkte väl det *cOol gIrL*


Men ska smörja mina röda stoppljus till ben nu, godnatt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela