Skön....T

Publicerad 2010-07-01 20:53:32 i Allmänt,

Just nu ligger jag i soffan med min bebis vid fötterna som rycker i sömnen, bubbeeeen! Och så kollar jag på...skratta inte nu, sommar med ernst! Han är ju så jävla härlig, går där i gräset barfota(såklart) och pratar om örter. Efter ernst ska jag nog fanimej ta ett kvällsdopp i solnedgången, because I can! Även fast vattnet är en aning för kallt. Nu vill jag fan inte hem. Va gör ni där hemma i värmen då? Jag själv har målat massa idag och övningskört. De går väl bra men jag blir galen när jag får kärringstopp. Japp både skratt och tårar blev det. När jag blir så förbannad så måste jag gråta lite för att det ska bli bättre... Fast pappas skämt om att det är ok att köra över dumma turister som tar över vägen gör mej gladare haha. nää ska kolla när ernst lagar mat nu, hööörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela