Kan inte sova

Publicerad 2010-07-10 00:22:51 i Allmänt,

Ligger här och kokas av värmen. Har också rivit bort allt nagellack...igen. Fan, om jag inte biter så måste jag riva bort nagellacket. Men jag jobbar vidare på att bli bitfri innan sommaren är slut. Kollade ni på nyckeln till friheten ikväll? Åh vad jag gillar den! Smyggrät flera gånger. Nää usch vad jag känner mej ensam nu. Vill verkligen hem och prata av mej. Sova i MIN säng. Sätta mej på balkongen. Gå i stan sent på kvällen. Bada på natten. Fast även fast jag kanske mår som bäst här när jag går långpromenader i skogen med musik i öronen så mår jag verkligen som sämst på kvällarna. Känns som jag missar jätte mycket där hemma och blir nästan rädd att bli bortglömd. Aaaahh nu har jag två cp myggor som åker i cirklar och låter så hela huset kan höra dom. Har fan fått fobi för dom. Har blivit biten sååå många gånger här så nu på kvällarna har jag alltid en filt omkring mej så jag inte blir biten. Ska sluta babbla och försöka sova. Ska göra så dagarna är snabba här OCH roliga. P.S blev jätte ledsen när jag såg att jag kommer missa tyskarna, sofie din blogg blir cp med internetet i mobilen, bilderna är här och där likaså de du har skrivit meeeen jag får jallafall läsa hälften av de du har skrivit. Plus att det känns tomt att den 21 juli inte kommer bli DEN DAGEN. Fan tänker på de varje dag. Plus nr 2 att han är tillsammans med vanessa som inte alls passar honom. OKEJ TACK FÖR MEJ GODNATT

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-07-10 20:55:23

jag veeeeeeet!

21 juli, jag kommer nog gråta hela dagen :'(



vanessa?

det stod i hänt bild att han dejtade kate hudson :P



sanne, kom hem! <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela