.

Publicerad 2010-07-11 23:55:03 i Allmänt,

Just nu har jag tänkt på alla där hemma som badar i skogsjön med tyskarna. Jag tänker på när jag satt i båten idag och ville inte mer än annat än att fylla sommar stugan med alla hemifrån. Jag tänkte på allt som hände i nian. Tänkte att nästa sommar kommer jag kanske tillbringa den med helt olika folk. Sen gick jag tillbaka till tanken att jag känner mej galet ensam. Japp det är så det blir här. Det börjar med att gotland känns som ett paradisrehab men efter halva tiden blir det en bur och jag är fast på ö fa-an. Här tillbringar jag ju bara tiden med vuxna och då har jag inte mycket intressant att säga än om att prata om skolan. Såklart. Vaaaaad jag klagar. Vi har världens finaste väder här, jag blir röd som en kräfta nästan varje dag och vattnet är nu jätte varmt. T.o.m min mamma badade idag! Förstår ni? Hon badade sist här för tre-fyra är sen, pappa och jag höll på att svimma. Ääe det ska bli så jävla gött att Moa kommer på torsdag. Vad jag ska dra med henne på olika ställen. Vet inte vilket som gör mej gladare, att Moa kommer på torsdagen eller att på torsdag är det en vecka kvar!!! Och den veckan kommer gå snabbt när jag ska släpa med Moa överallt och visa henne massa roliga saker. Eller jaa, vi får se om Moa kommer tycka det är roliga saker. Åka till en öde ö? Kolla grottorna? Åka minitågena i visby?(de va inte ens Moas idé, jaa jag är barnsligt förtjust i minitågen) Fan bestämde innan att inte skriva mycket....hoppsan

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela