Don't waste your time or time will waste you

Publicerad 2010-07-23 02:56:53 i Allmänt,






Sådärja, nu har jag gått igenom de flesta bloggarna och Facebook.
Plus att jag har packat upp lite, hets-ätit chojklad och lagt över lite bilder.
Men icke orkar jag skriva om alla grejor jag har gjort. Blir imorgon...eller senare...



Öser med lite bilder






(ignorera den spökvita foten.... det va den här bilden jag försökte
få in på bloggen när jag va inne på mobilen men näänä fick inte skryta
om att jag va i havet medan ni hängde i lundby)



Klaaad tjeij som är påväg till att hämta Moa.
Mitt hår har blivit asaa blekt av solen/citroner/saltvattnet.





Gulliga men galet tröga får vid stugan och Moas kallufs syns pyttelite.
Ett får höll på att strypas av ett annat får men då kom jag till deras räddning och räddade fåret!




DAM DAM DAM!
Har Sanne tatuerat sej.....?
Tog Sanne steget och gick till en billig tatuerare och bara öste?





Jätte fin kväll då Moa och jag tog bussen in till Visby och hände där hela dagen
med massa rika brats.



Sen gick vi till hamnen med bratsen och hängde i deras båtar och lyssnade på Stockholm i mitt hjärta.







Aaaa fast nae. Vi va verkligen inte med dom. Men roligt var det att titta på dom!
Där satt dom i båtarna och av alla låtar så kommer Stockholm i mitt hjärta.
Då ville jag hänga alla stockholmare.
Har nog aldrig sett så många vattenkammade frisyrer!





MEN efter den fina goodiebagen vi fick så älskade jag alla brats.
Varför? Joo bara för att vi gick förbi Kallbadet
(ett after-beach där alla brats står och hoppar till en dj och går o spänner sej i neonfärgade badbyxor)
då kommer några tjejer fram och frågar om vi vill ha en goodiebag.
Kände mej som en riktig kändis!!!
I goodiebagen fanns kaffe, fotkräm, erotisk massageolja, godis och massa annat skoj!



Fyfaaaan så fint de va!!!







Aaaee nu är klockan för mycket så imorgon blir det mer prat om brats, ringar(guuuuud så fina det fanns)
och massa annat



godnattis



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela