Don't fool yourself

Publicerad 2010-07-25 14:26:30 i Allmänt,




Näää igår blev lugnt! Istället för att gå i skitvädret drog jag på mej mjukisarna och gjorde varm oboy med vispgrädde med Patricia och myste med familjen till tvn.



Jisses vad jag har gjort grejer idag och ändå sov jag till elva och kom igång vid tolv.
Jag har vänt rummet upp o ner så nu finns inte ett klädesplagg framme, skön..T!
Sen brände jag en till skiva och sen gick jag in till cdon.com för att fynda.
Så om några dagar kommer Museskivor och en tröja hehehehhehehe.
Tröjan va lite impuls men en till fin sovtröja skadar väl inte?
Meeeen hur gött äre inte att för ynka 99 spänn + utan frakt så får jag både live CD och live DVD???



Nej nu får jag dra mej neråt för snart kommer födelsebarnet Marc, grattis min fina bror!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela