Beep my beep

Publicerad 2010-07-30 15:02:20 i Allmänt,






Vad jag öööööser idag då! Åt frukost till Muse DVD:n.
Hann precis stänga av så kommer pappa in och är tvuuuungen att visa Stewie Wonder.
Så där satt vi och jag fick hör hur och varför han är så jäkla bra.
Sen går jag upp och sätter på One (Your Name) och öser/städar rummet.
Asså hur bra är låten egentligeeeeeeen????


Och nu kom André och vi kör nån typ av music-battle. Vilken låt som hörs mest...
Han drog på nån arabishlåt nu....
Aaaeee ska ösa lite till, till I WANNA KNOW YOUR NAMEEEEE!





Sen ska jag fixa till maten






Och snart åker André och Patricia till Stockholm. Ska tvinga han köpa fina grejer.



Imorgon blir det mys i hembygdsgården med Sofie och titta på fina Lisa.
Hoppas hon kör True Blood låten!




Hejdå.




Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela