So I stay still

Publicerad 2010-01-14 17:21:24 i Allmänt,




Suttit i handduken nu ända sen jag duscha efter skolan. Lat, jaa.
Fy sjutton vad det var jobbigt på idrotten men efter kände man sej som en muskelknutte. Typ...



Jag har ont i magen för jag är så hungrig och när biffarna och pommesen är klara så kommer jag äta tills jag spricker!

Jaa just det, bloggade inte igår. För vi slutade halv 12 igen. Trippade hem och stekte ägg och mackor med té.
Sen iväg igen till stan med Moa för lite ärenden... Och vi avslutade det med Gusto i ett par timmar.
Hon är bäst hon!



Nu har grannarna täckt över toalettfönstret igen... Jaaa Sofie det har dom!





Ska kanske ta tag i alla glosor vi har i alla olika språk? The Sims lockar också...
Nääää måste ta tag i läxorna nu. Och ta på mej. Och äta.



Tjooosan


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela