Snöstorm

Publicerad 2010-01-27 11:00:25 i Allmänt,




Trälat med matten nu men nu är det röd kurs så jag behöver pappas hjälp.
Har väl inte gått in för det heller. Suttit i köket och myst med Tyson till Bon Iver.
Älskar Tyson-and-me-time. Hur han sitter i köksfönstret och tittar på mej.
Sen trippar han fram och ger men en kram och lägger sej på matteboken.
Nu sitter han framför datan med sina enorma gröna ögon.

Skulle kunna skriva en bok om hur mycket jag älskar Tyson men ska sansa mej.
Ska kamma han nu och sen ska vi somna ihop.


Just det... Ska till skolan snart... Fan...
Jag som vande mej vid tanken att det var söndag....


Kul att gå i snöstorm också....
Ska man stanna hemma med Tyson istället?
Hemkunskap och mentorstid?
Tyson och jag får ta en funderare på det där..


Kommentarer

Postat av: tove

Publicerad 2010-01-27 15:10:21

okej då!

fast då är det bäst jag börjar platta håret igen lite mer då, plattar det ju aldrig i skolan.. men det behöver vi ju inte säga :D haha

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela