Såhär ligger det till

Publicerad 2010-01-06 20:38:36 i Allmänt,




Egentligen vill jag gå och raka benen för jag irriterar på min stubb. Så. Nu vet ni det.
Men nu sitter jag med ansiktsmask och njuter hur varm och skön den är.
Och njuter av Alicia Keys. Njuter av min dag.



Först skridskor. Moa och jag kunde ju tillslut! Mycket prat och varm oboy på det också! Hon är mycket bra min Moa.
Efter det så myste jag ner mej i soffan med kladdkaka och Scrubs. Trodde för en sekund att jag hade tröttnat på Scrubs men nej. Alla låtarna och J.D. Nej tröttnar aldrig!
Sen hopp in i duschen ut igen och kasta på sej kläder och ge sej av till Gusto med Moa. Där väntade två brudar, Clara och Becca. Där satt vi i två timmar tills vi blev utslängda för de stängde. Så vi traskade till Daves istället.
Mat och prat rimmar av en anledning tror jag... För dom går ihop så bra!



Sen har vi redan planerat våran sommar! Vi kör tidigt vi.
Moa och jag gick hem, tappra som vi var. Fast halva vägen hem var riktigt hård.




Nu, tvätta ansiktet.
Sen, tror läsa.
Imorgon, stan med Mois!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela