Look where we stand

Publicerad 2010-01-20 23:23:29 i Allmänt,





Lite gladare nu. Fikan satt så jävla fint och Moa är så jävla bäst och en lång dusch som avrundning satt så jävla fint. Stängde in mej i toan en timme med datan. Alicia Keys asså! Ont i armarna nu av all flätande i håret.


Kanske dax att sova nu.... Om jag kan...



Just det! Lite komiskt när jag skulle springa till skolan igen. Först halvspringa i all blask och sen kommer Matildas grannkatt och springer med mej, söööt! Sedan möter jag graabbarna som lurar mej att vi har fått sluta och att Mujo har fått hjärtattack, blir lite fundersam och börjar skriva ett sms till Moa men Herman hinner säga att dom skojja...



Okej nu. Nu ska jag sova. Så var den här veckan snart slut också!




Kommentarer

Postat av: Daniel

Publicerad 2010-01-21 15:12:32

Ja sussa sött nu!!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela