Last Words

Publicerad 2010-01-03 23:20:43 i Allmänt,





Jag sa åt mamma att väcka mej halv tio kvällen innan. Med min kämparglöd gick jag upp tolv.
Imorgon försöker jag igen.



Det blev att åka till mormor och morfar med mamma, pappa och Tyson.
God fika och djupa samtal om stekpannor. Och Tyson var världens mysigaste. (jaa vi tar med honom som en hund)



Idag läste jag ut tredje twilight boken. Och sprang som upp till mitt rum som ett töntigt twilight-fan och började läsa den fjärde. Stående. Vid min hylla. Skäms lite över det...




Sen kom Moa hit och vi fixade något jag aldrig ätit förut. Tortillabröd, stekta med ost och skinka i. Fetaost. Mums!
Lite morötter och dip på det framför Scary Movie 2 & 4. Aa och pappa med. Pappa gillar filmerna också hoho.




Nu funderar jag på att göra té/varm oboy och krypa ner i sängen igen och läsa lite.


P.S Igår gick hela min dag ut på att mina simmar skulle ta studenten. Och tro mej. Det var inte så coolt som jag hade förväntat mej. Lite fyrverkerier där och en förvandling här. Sen var dom bara vuxna... Och student-hemmena är tråkiga. Man måste plugga hela tiden och inte ha ha fester och kuddkrig som det står...
Fast jag avslutar detta med att tipsa er om att köpa vattenpipan för den älskar simmarna.




// Godnatt Sims-lover-94

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-01-04 11:02:55

haha, du får mig nästan att vilja spela sims igen :P

Postat av: angie

Publicerad 2010-01-04 16:43:42

hejhej! kolla gärna in min blogg!

om du gillar den kan du nu följa den genom bloglovin!

länken hittar du under "länkar" =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela