Jag är trött

Publicerad 2010-01-10 20:49:39 i Allmänt,



Mycket pulka-åkning blev det inte. Det blev mest att sitta runt elden. Och titta på småbarnen.
Riktigt myspysigt sådär en söndag!
Lite tråkigt bara att Moa höll på att svimma där i snön men Clara och Becca tog henne tappert i en "kunga-stol"
medan tog med mej allting plus min trendiga fjällräven-ryggsäck som är cirka 15 år gammal.
Jag vet för jag satt i den när jag var liten och cool.
Men nog om min ryggsäck. Mois blev bättre sen med en varm bil, fast jag hörde henne vibrera av köld i bilen.
Ett varmt bad på det och så var hon kry o glad!




Jag själv hoppade direkt i duschen med röda tår och efter duschen såg dom ut som korvar för dom hade svullnat upp. Sen dog jag lite inpackning i håret och sådär. Sen mys framför tv:n till Project Runway.




Funderar faktiskt på att gå och sova efter jag har packat till idrotten.
Jaaa... då känner jag mej duktig!



Denna är så skojjig hoho...





Kommentarer

Postat av: JZ

Publicerad 2010-01-13 22:22:42

" so much more activities"



"do you like guacamole? AAHH!!"



bästa filmen :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela