In for the kill

Publicerad 2010-01-17 02:33:53 i Allmänt,





Sådärja. Nu har jag läst allt jag har missat i Facebook och är redo för att sova.
Vilken lyckad kväll det blev ni!


Först kom Mathilda och Felicia med köttfärsen och vi började smått med maten.
Sen droppade Clara och Becca in med mer grejer och Moiis tillslut också.
Tillslut fick vi till tacosen och vi som var kvar längst såg ju ganska många filmer.
Scary Movie 2, Ghost Ship (kan fortfarande inte sluta blit rädd för den filmen), random film och slutligen Godzilla. Eller jaa vi kollade ju inte på allihopa.

Lite tråkigt att ingen fest dök upp men vi fixade ju kvällen ändå. Kan bara säga att dom är bra dom tjejerna♥



Nu blir jag arg. Upptäcker att förra-sommaren-bilderna verkar vara försvunna.
Okej, orkar inte kolla igenom hela datan nu. Men imorgon ska jag kolla igenom alla bilder med laserblicken som på bilden!

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2010-01-17 18:51:04

Och jag saknar dig jävla snygghöna! men vi ses nog snart får vi hoppas :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela