I risk to fall just to know how it feels to fly

Publicerad 2010-01-05 16:25:51 i Allmänt,



Tjaaa bloggen!


Idag är jag glad. Vet inte om det var den långa duschen som hjälpte, har nästan glömt hur de kändes att ha rent hår.



Okej. Nu är jag lite halvfixad. Ikväll ska familjen + Patricia & Ella äta på Zebban. Känn på den!
Saftiga revbensspjäll.... Åhh det vattnas i min mun!
Efter middagen blir det nog lite tv-spel också om jag hinner dit. Det gillas!



Gjort lite volym i håret men sen förlorade jag min kreativa sida... Inget gick för sej och jag blev arg.



Så här sitter jag och tycker synd om mej själv. Eller egentligen inte.


Tog en bild när jag nös också... Fast den sparar jag för... jag var för söt på den.




En annan sak som har jagat mej är den här reklamen. Om sparkdräkter (och massa annat) men just sparkdräkten. Jag önskade mej det i julklapp. Eller jaa jag sa det inte till nån men jag vill ha en.
Hur skönt att gå runt i en sån? Fast... en sparkdräkt kan aldrig bli sexig...
Hur mycket än hon försöker på bilden där.





Okej ska avsluta nu för jag känner hur oseriöst detta inlägg.
Ska fortsätta lyssna på The Rolling Stones. Kalla mej gubbig men jag diggar dom!
Det tackar jag pappa för.



Kommentarer

Postat av: agnes

Publicerad 2010-01-06 00:12:48

va ska du söka till?:) (gymnasium, hehe)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela