Don't know yet

Publicerad 2010-01-27 21:38:33 i Allmänt,



Sådär. Plattat luggeN och håret igen nu. Lyckas alltid ha platt hår när det regnar eller snöar.

Ganska lugn skoldag ändå idag. Gjorde vaniljbullar och jag hade mitt dagliga klag om blåklint.
För ja, jag hatar verkligen skolan nu. Försökte övertala mamma och pappa att skita i utvecklingsamtalet imorgon för det är så jävla långt men dom vill gå dit bara för att klaga. Jaa, bättre än inget..

Efter skolan traskade Moa och jag ner på stan. Hon fyndade massa och jag fyndade bara en ring&halsband/armband.
Sen vidare till Gusto för en födelsedagsfika! Jag tror Moa förväntar sej att få nått av mej men nej.
Jag ska lura henne lite... Anledningen till att jag skriver det här är för Moa sitter inte längre vid datan haha. Så va tysta om detta så är ni snälla.



Neeeej nu ska jag söööva osåå peppa för helgen!





Kommentarer

Postat av: tove

Publicerad 2010-01-28 09:19:49

hehe aa visst är jag duktig.. :D

precis så jag tänker! bara hoppas jag får det med :)

pussss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela