Blir nog ingen mer data ikväll

Publicerad 2010-01-30 23:55:50 i Allmänt,




Fastnade hos Bon Iver, Lykke Li och Regina Spektor. Fin musik. Alla favoriter på myslistan.

Inte alla. Om man ska lyssna på Bon Iver så måste man lyssna på hela albumet oavbrutet.



Gick till skolan med Blindsided i öronen i min lilla bubbla för några dagar sen. Mys säger jag bara.




Nu ska jag försöka flytta Tyson från filten så jag kan bädda ner mej i den men min älskling bredvid mej.
Vad skulle jag göra utan min kissemisse... 







I told you to be patient
I told you to be fine
I told you to be balanced
I told you to be kind
In the morning I'll be with you
But it will be a different "kind"

Come on skinny love what happened here






Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela