Baby that's ok

Publicerad 2010-01-31 22:02:38 i Allmänt,



FÖR DET FÖRSTA! GRATTIS SOFIE!!!






Idag har jag och mamma låtsad va sjuka. Svin kallt här hemma fast vi öser med ved/olja och element.
Mamma och jag myste ner oss i soffan på varsin sida med filtar och duntäcken och böcker.
Pappa fixade mat, isterband och spenat.

.......


Inte partymat direkt... Men den har en smak som är god-äcklig på samma gång.
Marc och farmor kom och åt också. Efterrätt blev det hallonkaka med vaniljsås. Min pappa kan han.



Sen hade Marc med sej sitt minne med massa filmer som han la över till min data.
Lyssna på det här. Jag har Hem till Midgård, båda säsonger, Kenny Starfighter och Hot Rod(har sett den men lika bra varenda gång)



Jallafall. Vi kollade på Gran Torino också, bra film och sorligt slut. Blev tårögd. Han är bra han clintaaan!



Nu äre läggdags så godnatt!



Kommentarer

Postat av: Age UF

Publicerad 2010-02-02 13:11:33

Hej Sanne!

För att kunna designa ett lårsmycke som passar dig, ska du mäta ungefär i mitten på låret runt om.



Skicka sedan måtten till vår mail som finns på vår blogg.



Med vänliga hälsningar Age UF

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela