The Thanks I Get

Publicerad 2010-02-11 22:59:43 i Allmänt,




Sådärja. Nationella gick bra idag. Skrev hellre liiite mindre än att babbla om samma sak.
En lååång rast efter. Men sen äntligen skridskor med klassen. Riktigt kul!
Just det! Tog ju lite söta bilder faktiskt, ska se om jag får fler av Julia sen.








Wohoo fick på mej mina gamla vita skridskor! (som för övrigt Jerry trodde va nya...eeehehehe...)
Jag kunde åka bra. Inte som en elit. Men bra. Det måste ha varit skridskorna. Blir en isprinsessa i dom!

Åhh vad klassen förtjänade skridsko-åkningen. Länge sen vi gjorde något kul ihop.
Tur att vi har Jerry som fixar då!




För övrigt. Har legat som en död fisk här hemma med the sims för att slippa undan musiken.
Pappa kom med mcdonalds mat. Jag blev lycklig. Inga chicken wings fanns. Lite mindre lycklig.



Är fortfarande inte klar med musiken. Men det löööööööser seeeej!





Tyson och jag kryper ner i täcket nu!
(Lät ovanligt perverst...)





Bubbeeeen





Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-02-11 23:04:28

ska tänka på det :)

Postat av: matildaaa

Publicerad 2010-02-11 23:05:03

kommentaren var från mej haha!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela