The Rescue Blues

Publicerad 2010-02-08 17:49:02 i Allmänt,




Självklart var det något jag hade glömt igår.
Bara ett no-prov...


Men jag blev en superwoman och pluggade och sammanfattade hela kapitlet.
Hade tänkt att skippa skolan först för pappa har smittat mej med förskyldningen men jag kom på sen att klassen skulle ju åka pulka och det ville jag inte missa...

Så jag traskade med cimon-låten i huvudet och kände vilken vårmorgon det var! (jaa okej förutom snö överallt)
Varm sol i ögonen, fåglar som kvittrar och jag var tuff nog att skippa halsduken.


No-provet gick helt OK och jag hoppas på ett VG och hoppas lite mer på ett MVG.
Jaaaa sen sket sej dagen helt och förskyldningen blev värre och det blir inte bättre att ha apor i klassrummet på engelskan.


Pulkaåkningen gjorde min dag helt enkelt och sista åket blev med Moa och Jerry, tufft!





Ikväll ska jag tagga för nationella provet i svenska imorgon... Försöka att inte få panik=äta choklad!
Fan... Kom på att jag har spanskaglosor till onsdag.


Nää som sagt, jag har inget liv nu för tiden





Vill va här, just hanging in my traktordäck and be cool typ

Kommentarer

Postat av: amanda

Publicerad 2010-02-08 18:37:30

SÅ sant :D den är faktiskt från gina, kostar 50 kr just nu på rean ifall du vill ha den! (fanns kvar förra vekcan iaf)

Postat av: amanda

Publicerad 2010-02-08 18:38:43

ojojoj. så sant = att du var snygg, inte att det var jag som glänste!

(haha, så du inte tolkar fel, blir pinsamt)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela