THE HEART IS A REBEL

Publicerad 2010-02-25 14:49:45 i Allmänt,




Blivit fast i Moto Boy nu. Hopp, vad har jag gjort idag?
Låg och drog mej till tolv i sängen. Hade min dagliga funderingar över allt och alla.
Sen en god frukost med pappa och Tyson.
Nu har jag skalat potatis och ska sen göra brunsås själv för första gången. Skäms för min matlagningsförmåga.
På The Sims skulle jag typ bara ha två pluppar på matlagning.....



Jag har egentligen saker att göra. Såklart. Skolan. Röv. Jag vill inte idag. Vill inte veta.
Depp-dag idag. japp. så äre med dää idag.



Näää vem försöker jag lura! Med ett sånthär humör blir det att ta Erik Hassle och köra repeat med The Thanks I Get.











Kommentarer

Postat av: matilda

Publicerad 2010-02-25 15:39:18

jarå! pengar har nyss landat på mitt konto, säg bara när du kan sötan :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela