Sitter här i köket igen...

Publicerad 2010-02-04 21:18:52 i Allmänt,





Gjort SO:n här och belönade mej med varma mackor för en halvtimme sen.
Gör läxor före mat nu... Läxorna börjar bli lite för viktigta nu.


Sitter här och lyssnar på pappa-musiklistan. Värst var orginell jag har blivit på sistone!



..........


Sådär nu hämtade jag lite glass. Måste belöna mej lite mer kände jag...



Fick fika idag på träslöjden. Jimmie(Daniel Lindström) är snääääll!
Typ det ända positiva i skolan... Eller joo, gav banne mej allt på idrotten idag. Ska få MVG!



Känt mej så jäääävla hängig idag!



Nää ni, ska äta upp min glass och sen trippa upp och sova.


Kommentarer

Postat av: agnes

Publicerad 2010-02-04 21:44:37

aa okej;) tog handel som andra val;)

Postat av: matilda

Publicerad 2010-02-05 16:47:50

svar :

jag har alltid lust att fika eller promenera. säg bara till när så är jag på :)

puss

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela