Kortfattat

Publicerad 2010-02-22 18:44:53 i Allmänt,




- Städat mitt rum ordentligt, vilket var ett tag sen

- Kommit på att The Kooks är den bästa "städmusiken"

- The Sims måste vara djävuelns spel. Har kunnat hålla mej borta från det idag. (för att inte prata om igår och förrgår)

- Packat allt till skidresan imorgon. Köpte morotskaka, tidning, munk, festis och vindruvor. Kommer trivas i bussen!

- Jag har slutat att tro på Melodifestivalen. Slutat hoppats att hitta en bra låt.

- Darin har blivit lite mullig, jaa de har han allt!

- Iziz har blivit riktigt stor nu men Tyson är fortfarande rädd för han. Även fast Tyson är större (och tjockare)

- Jag fick inte skidorna jag provade först. Dom första var jätte fina med krussiduller och blommor på. Nu har jag några sketna orange/vita skidor. JAA UTSEENDET HAR BETYDELSE!

- Fick för korta stavar med tror jag. Pappas bortförklaring till detta var att jag faktiskt inte skulle göra vasaloppet.

- Blev stolt att jag gjorde kemin idag. Såg sen att de va tills fredags. Peter sa ingenting. Hmm...

- Skrattade kemiboken mitt i ansiktet(framsidan av boken). Boken tror verkligen jag förstår vad det står i eller det jag skriver. Ha ha ha! Lättlurad bok må jag säga!

- Jag mår illa nu men ska ända till Moa och grilla. Jaa grilla. Hon har någon inomhusgrill så jag har köpt biffar.

- Jag ska upp klockan fem imorgon. Grattis till mej.








Cool bild jag tog idag. Försökte få med solen (funderade som om det kanske var månen, men jag vet nu att det var solen) men det var lite svårt. Skitmobil....




Vet inte riktigt vad som händer när jag satt och pluggade där.
Skämdes när jag såg vad jag hade tagit fram. Efter ätit av allting så la jag tillbaka allt och tittade i kylen. Hittade ost istället då som jag åt på istället.







Nääää nu kom pappa äntligen. Ska dragga till Moa och grilla nu. Känn er avundsjukaaaaa!!!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela