Here comes the sun

Publicerad 2010-02-06 17:23:27 i Allmänt,




Oj oj oj vilken kväll!
Snor bilder av Dennis (tog inga själv, dumma mej) så nu blir det massa bilder





"Jobba med rock-blicken Sanne förfan!" Ibland förstår jag inte vad jag tänker...
Någon som är söt på bilden är jallafall Dennis


Hände nått med Dennis ansikte igen...




Herman....


Börjar dom här bilderna bli tråkiga...?


Därja, lite andra bilder! Här körde jag "se oskyldig ut Sanne förfan!"
Och Amanda håller ett fast tag om mej


Sen körde vi på tummen upp


Tummen upp igen! Dennis och jag slår Amanda och Moa i konstiga miner...


Körde "sätt-kameran-på-bänken-kortet" också





Ska nog försöka fånga upp lite fler bilder sen. Somnade sen med lampan tänd, datan på och allting. Jag var slut när jag kom hem helt enkelt. Vaknade åtta och lyckades kravla mej upp och släcka lampan och tvätta av mej sminket sen sova igen.


Åt världens frukost! Rostade mackor, juice, filmjölk, revbenspjäll.
Åkte med Ella och Marc till Linköping lite impulsivt och fick med mej lite trasor hem.
Fin skjorta, tighta jeans och massa smycken. Näääiice.
Mamma fyndade en fin jacka också!




Mamma blev så till sej så sen har jag fått prova massa gamla kläder från henne för "det är modernt nu igen."
En lila/rosa skjorta med spets...?
Men. Jag tror jag ger upp min jakt på en fin skinnjacka utan kör på den vi hittade hemma som vi småbarn hade när vi åkte motorcykel med pappa. Jaa den är egentligen för liten. Men perfekt nu. Trekvartsarmar och midjekort som det ska va nu.


Näääe ni blir att fixa lite uppsatser nu. På en lördagskväll jag vet! Men det andra valet var inte alls lockande...


Vi ska äta jätte räkor ikväll! Till MELODIFESTIVALEN!
(Är egentligen inte stort fan av de men är man svensson-familj så är man)





Kommentarer

Postat av: stort fan av dig

Publicerad 2010-02-07 13:11:35

DU VAR SÅ JÄVLA SNYGG! din nya hårfärg är grym.

Postat av: Dennis

Publicerad 2010-02-12 16:30:02

Wiii! jaa så söt man kan se ut efter några glas!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela