good moooooornin' (fast klockan är snart fyra)

Publicerad 2010-02-20 15:47:49 i Allmänt,





Vilket väder vi har! Ser fram emot en muskväll här hemma med pastasallad och massa godis.
Och hundvakt blir jag nog inte...




Jaajaa! Igår var det superduper kul och vissa av oss lämnade knappt dansgolvet.
Sen på något vis blev vi hardcore-tjejer och ju mer bas desto bättre.
Och alla dessa danser. Stamp on the ground, min lilla ponny rock remix, huvud axlar knä o tå + mer!
Anton och jag fick med Don't stop believin' med våran duett också, självklart.


Lite bilder på allt också























Pimpade Antons flaska också, fint!

Nu får det räcka med bilder.







Vad ska jag göra nu då? Jaa funderar på att gå ut på balkongen och sola lite. Kanske läsa en tidning också.



Cirka två decimeter från att min balkong ska vara full av snö. Coolt!






Kommentarer

Postat av: tove

Publicerad 2010-02-20 17:19:34

VIDRIG bild på mig

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela