Först en bra låt

Publicerad 2010-02-25 20:39:15 i Allmänt,






Hon kan sjunga också! Tackar Dennis som hade låten på deras blogg.



SVERIGE VINNER SNART GULD IGEN!!!

okej så intresserad är jag inte av OS...



Fick ett ryck förut och gjorde chokladbollar. Väntar på att de ska stelna nu.
Gosh! Jag som brukar va så lat med att baka. Kör på en lista så länge dom stelnar!



Dagens humör: Lite halft förvirrad. Blev gladare efter Hem till Midgård-avsnitt med pappa.
Dagens fundering: När kommer våren, vad tänker folk ibland egentligen?
Vilken superkraft? Läsa andras tankar, lätt! Eller osynlig.
När grät du sist? Måste nog varit inatt. Drömde om att mamma och jag gick på stranden i Visby. Sen började jag gråta för jag blev så glad när jag såg stranden. Kind of töntigt kanske men världens härligaste känsla.
Dagens klädsel: Tights o stora randiga tröjan
Dagens frisyr: Mittbena o vågigt
Dagens smink: Ingeeeeet
Dagens längtan: Slutet på nian. Att våren kommer
Dagens superlängtan: Sommar i Gotland
Dagens villa ha: Kläder&smycken. Tur att det blir lkpg i helgen!
Senast roligaste händelse: Hmm... hoho de måste ha varit igår. Först, skrattar Amanda och jag åt Becca som går i en vattenpöl, direkt efter får jag syn på världens minsta fingervante och skrattar ännu mer. Mysteriet var vem som skulle använda denna galet lilla fingervante...
Dagens att göra: Dagen är snart slut... men att äta chokladbollar och sen mysa ner mej i sängen med film eller the sims





Näää nu vill pappa smaka chokladbollarna så jag ska hämta dom nu och sen hejja på Sverige!



(Det tog mej cirka två timmar att skriva dehär inlägget, jaa jag är jävligt seg och fastnade framför tvn o.s.v)


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela