For the times we had

Publicerad 2010-02-02 17:44:14 i Allmänt,





Här sitter jag och ska beställa lårsmycke till Moa som en sen födelsedagspresent.
Vad har jag gjort mer? Efter dansen i skolan gick jag massa omvägar hem från Lundbyskolan för att gå så länge som möjligt med bra musik i öronen, halsduken till under ögonen och luvan till över ögonen.
Fast när jag kom ut från skogen så trampade hela min ben i en snödriva...
Just då kom en gubbe emot mej och går coolt vidare med ett snöigt ben....Jag är så töntig..


Hemma har jag tröstätit för vi har lite halvmycket i skolan och jag kör "jag hinner allt ändå".




Nu ska pappa och jag köpa pizza. Vardagens guldstunder kallar jag det...


ÅTERKOMMER!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela