Flodjävlar som man ska skriva om

Publicerad 2010-02-02 19:56:44 i Allmänt,




SO-läxan gör mej på dåligt humör... Eller gjorde. Sen kom denna låt som gör vem som helst glad.





Medan jag satt här i köket för 3 minuters sen och lyssnade på den på spotifyyy så halkade jag in på Cimons blogg och titta. Det måste vara ödet!



Den låten igen! Cimon och jag tänker lika vi...


Plus att jag måste ladda ner den där filmen som klippet är ifrån!





Nu ska jag söka på "flod" istället för "varför flyter floden som den gör" på wikipedia.
Sofie och jag tackar Moa som är lite smartare än oss!



Nu fortsätter vi (asså Tyson och jag) tralla till denna låt här i köket!


Kommentarer

Postat av: ellen

Publicerad 2010-02-02 21:29:03

sanneeeee jag har sett den där filmen nu! 500 days of summer är GRYMT bra, sådär speciell liksom :) se den!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela