What goes around comes around

Publicerad 2010-12-09 20:53:01 i Allmänt,






Hallå varför funkar inte varken facebook eller msn? Bajs.








Asså nae. Har egentligen inget att säga. Ville bara klaga lite.
Fast här ligger jag i sängen med en handduk på huvudet, lila baddrocken och mina flickiga tofflor på mej, likt en amerikansk film. Tänkte tända mina lavendelljus för att toppa typisk amerikansk ungdoms-film.



SEN ska jag bara vila mina ögon på en film


Men jösses vad intressant inlägg.


Blöööööööhh



Slänger in zötizbild på mej för

1. Känner såhär just nu, blir så trött på vårat internet
2. Måste medge att jag saknar det blonda lite... Mmm ser fram emot att bli vår-blondin!

(Oså bortser vi från att det kommer va ett pain in the ass att få tillbaka det blonda håret)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela