Baby you're firework

Publicerad 2010-12-31 14:50:46 i Allmänt,




Lite bajsigt att vi fick reda på imorse att det inte blir Ödeshög.
Men då blev jag cpglad för jag kom på att vi hade plan B. Så nu blir det partajj i Vadstena at Mia!
Känner på mej att kvällen kommer bli prrrrrrriiiiiiiiiiiiima!


Innan jag öser med gott nytt år-önskningar så måste jag bara säga.
Såg ni Victorias Secret Show igår???
Katy Perry är så jävla snygg, vacker och cpbra röst. Och underkläderna med påfågelfjädrarna! Helt klart mina favvisar, är något magiskt fint med påfågelfjädrar.
Annars var min kväll.....ganska tråkig. Ensam hemma och inte ens Tyson ville va med mej.
Hade ju choklad, dipp och morötter jallafall.




 

 

 

Nog om dem overkligt snygga modellerna.
Nu ska jag ta tag i mitt liv. Ska föna håret och packa ner alla grejer jag ska ha med mej till Moa.
Tycker det är komiskt att vi tjejer spenderar hela dagen för festen på kvällen. Medan killarna spenderar högst....två timmar...

 

Ni får en gott nytt år-kramiz av mej!

 

(man kan tro att jag smugglar kokosnötter i mina byxor, luktar så jallafall. Smörjde in mej i kokosbodybutter innan det hade gott in helt innan jag tog på mej byxorna.....)

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela