Tillbaka under duntäcket

Publicerad 2010-12-30 17:08:00 i Allmänt,






Trodde denna dag skulle bli en lugn och fin dag. MEN NEJ.
Ner på stan med pappa för att köpa frukt, mascara, lösisar till ögonfransar och kalasstrumpor.
Min chokladfondue med frukt kommer va fett, bokstavligt.
Var as söt mot allt folk i affärerna och sa gott nytt år till alla jag handlade av.
Snällast är ju dem på Lidl såklart. Där packar snällisen i grejerna i min kasse och vi önskar varandra gott nytt år.
Slutet gott allting gott.


Och när jag kom in i rummet tänkte jag, "Vafaan gör väl som alla andra och provar alla kläder tills imorgon."
Så nu vet jag det också.



Wöhö en liten tjuvtitt. Köpte mörkblåa kalasisstrumpisar för att va lite outside the box.
Bara att mamma och pappa inte märkte att dem var blåa. Dem är typ svarta. Fail....



MEN NU NI! Nu är mjukisarna på igen och jag ska ligga här till kotletterna serveras där nere och sedan ska jag kolla på Victoria Secret Show!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela