So I just gotta' tell you goodbye

Publicerad 2010-12-28 17:02:35 i Allmänt,






Nu är jag så jävla nöjd för jag har äntligen hittat nyårsklänning. Billig och vet nästan säkert att ingen kommer ha likadam som jag. Nu är dilemmat mer vart vi ska ta vägen på nyår. Har en bra början jallafall. God mat hos Moaas place. Längtar redan efter planksteken.... Goda vänner med god mat är ju alltid än början, eller huuuuur?




Nu blev jag hungrig när jag började tänka på planksteken....
Har ju dilldip i kylskåpet.....är man dum om man äter lite chips innan?
HAHA näää för vi ska ju ändå äta hämt-flöt-mat! :):):):)


Vet ni förresten? På vägen hem från Skänninge såg vi en ÄLG. EN STOR TJUR-ÄLG.
Det var mäktigt. Länge sen man såg en på så nära håll. Så fint!




John Lennon – Watching The Wheels


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela