Put your hands to my heart

Publicerad 2010-12-25 16:39:14 i Allmänt,





Här ligger jag inbäddad i mitt nya täcke och Koss hörlurarna på mej. Aa de är najs de.
Tog kort på julklapparna som var närmast mej.





Hörlurarna <3
Nyduschad så jag använde schampoot&balsamet som jag fick, luktade as gött!




Fick av morfar enna riktiga arbetarstrumpor, as sköna och varma för mina isbitar till fötter.



Halsband från Patricia. Känns faktiskt riktigt bra att ha en halsband
med mitt namn för jag har alltid varit besviken när jag letar efter mitt namn....Det finns aldrig med på halsband..
Men kolla, in your faces!!!



Två böcker fick jag också.
Kokboken Halv åtta fick jag bara för att mamma och jag började följa programmet och blev nördar. Fuck Vampire Diaries, Halv åtta hos mej skare va!



Chokladfondue, den ska användas flitigt kan jag lova.



Nya fluffiga täcket!



Fick också chokladaskar, extern hårddisk, ett litet USB-minne, ljushållare, presentkort på Monki (wii!) och... aa nu kommer jag inte ihåg mer...


Nej nu ska jag ner och äta mer julmat. Igen.... Jippi äta julmat i flera dagar...
Ikväll kanske det blir Sagan om Ringen marathon, najzzz

Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-12-25 22:14:59

försöker ignorera den där raden som började på fuck och slutade på ett av mina favoritprogram......



svårt att förlåta den där, sanne!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela