FREEEEEEEEEEDAG

Publicerad 2010-12-10 17:48:57 i Allmänt,










Äntligen fredag igen! Vad jag har saknat dej fina fina daaag!
Vill tacka klassisarna för ni gör min dag lika rolig och Lennart som kommer med julmust och fika. Är du en lärare från himmelen, tro?

Som om det inte var nog med fika trippade jag ner till stan efter skolan för att fika med fina Ella.
Har nog världens mysigaste och bästaste svärsyster (om man säger så?). Kan dela lite av min smygkärlek till hästar, fan jag är nog en hästtjej innerst inne. Ååhhh<3<3<33<33<3333<3
Sen kom Marc också och joina, fejnt att träffa kära bror också! (Men ändå inte som hästar)




Nu ska jag trippa till Angelika och kolla på Idolfinalen med mysiga tjejer.
Just det, vi ska nog baka då också. Japp. Fika igen. (Haha skrev ficka först) (Mmm massa paranteser!)))))



Köp en ring åt mej så länge, är ni snälla

Tack i förhand


Thihihihihihihi


Kommentarer

Postat av: alida

Publicerad 2010-12-10 22:04:38

naaaaaaaaw du tog bilden som jag sa att du var så fin på! hihih

Postat av: hemligt

Publicerad 2010-12-11 13:24:37

SNYGG TJEJ

Postat av: Sanne

Publicerad 2010-12-11 16:20:34

Thihihi jaa det gjorde jag Alidis :)



Tack så myckeeet "hemligt"!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela