Firework

Publicerad 2010-12-04 14:51:26 i Allmänt,





Då kör vi igenom hela gårdagen då.

Ida och jag skulle ta tåget in till Linköping men icke sa nicke. Det jävla tåget åkte iväg tidigare.
Men en halvtimme senare kom vi iväg jallafall. Då blev det shopping och julklappshandlande.
Ida hittade en gör-snygg jacka och jag hittade gör-snygga skor! Vad vore världen utan Monki egentligen?
När vi var trötta på all handlande gick vi till Texas Longhorn. Revbensspjällena smakade himmelskt som vanligt. Och jag hade det väääldans trevligt med Ida, hoppas Idisfinis tycker lika hoho.
Sen när vi var mätta och glada mötte vi Isabelle&Moa vid bion.
Harry Potter var riktigt bra! Riktigt bra fast dem inte va i Hogwarts och Dumbledore inte var med.
Sorligaste var när Dobby dog. Fyy då blev jag leeesen och fick ont i hjärtat.
Dåligaste var att Issa sov i halva filmen. SKANDAL ISSA!!! MAN SOVER INTE TILL HARRY POTTER!


Summan av kardemumman, as nice kväll!




Tänkte visa bilder som jag helt har glömt bort






Mina två gullisar!





Rolig grej att Elsa och Linnéa hade samma kläder en dag i skolan :):):):)

Mimi är soet :)



Tyson som fick prova "hundjacka". Mjaaa han tyckte väl att det var sådär...



Och här vill jag bara visa hur fint julpyntad min balkong är. Jätte fiiiiint :):):)




Nu ska jag snora vidare och låtsas vara mer förkyld än vad jag är bara för att.

Kommentarer

Postat av: isabelle

Publicerad 2010-12-04 21:33:30

var ju meningen att jag skulle power napa bara ju, nu måste jag gå o se den igen :(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela