Ask her if she wants to stay a while

Publicerad 2010-12-19 22:39:26 i Allmänt,






Skriver ett litet kortis-inlägg innan jag ska sova.

Decemberfesten hade kunnat bli lite bättre om:

- Om man var 18 år
- Om dem inte tog blåstest på alla
- Om blåstestet hade fungerat och inte visade fel
- Om vakterna kunde vara lite trevligare
- Om dj:en inte spelade samma låtar
- Om man inte var 16 år och luktade kiss då vi förnedrades ännu mer med att ha en "bar" som sålde läsk.


Men annars vare allt kul! Ruuulig förfest hos Angelika med lite nytt folk.
Plus att jag fick dansa också som behövdes och det var jätte ruuuuligt!
Gillade alla olika dancepartners vi hade + när Renée kommer från ingenstans och sjunger skriker låttexten.




Dock vill jag kasta bajs på vakten som var grymt otrevlig. Ni ska få höra varför.
Det fanns inga stolar kvar så därför satte jag mej lite halft på bordet fast jag hann bara sitta tre minuter.
känner jag en hand om mitt lår.
Första tanken var:
Vilken kille känner jag väl så han gör så?(kändes inte som nån av mina tjejkompisar skulle göra så, sorry) När jag vänder mej om så har jag ett ansikte 20 centimeter ifrån mej och han säger.....
"Ska jag slänga ut dej!?!?!?!??"
Nervösa lilla jag får ut ett "ehhhh....ee....neee...jj...."


Vakten måste ha haft en dålig dag. Fan man kan väl jallafall knacka en på axeln? Eller gör man inte så nu för tiden? Egentligen kunde jag ha kortat ner denna korta historia till typ fem meningar men varför inte göra det större.




Tack och hej för mej. Snart jullov wiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiihhhhhhhhhhhhhhh!!!!!111oneone


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela