You got to look before you know

Publicerad 2010-08-29 13:23:00 i Allmänt,






Hallå där, nu var det ett tag sen. Skriver snabbt nu ett kortisinlägg för jag ska plugga tyskaglosor.
Ska fanimej inte komma efter nu taggaaaa!!!!111oneoneone



Jallafall. I fredags blev det Linköping och kolla på nollor och sen äta. Trodde jag, fast jag blev luraaaaad.
Fick ta hand om fulla, glada, ledsna, yra frisörnollor istället. Men det känns bra att vi var där och kunde hjälpa dme hem hoho. Ohhh djezuz hoppas att våran nollningsfest inte blir så.


Dagen efter kändes det som att jag var bakis och benen värkte efter långa promenader i storstan.
Sen drog mammsen pappsen och jag till Linköping och köpte skor, jacka och lite till.
Köpte nasseskor (som vi säger i min vänkrets). Blev förvånad själv att jag köpte sånna men dem men de är gööörsköna! Blev också klaaad i magen när Sportifaffären hade massa Cheap Monday. Köpte en fin tröja.
Eller okej. En grå tröja där det står Cheap Monday. Nu blev det pinsamt för egentligen är tröjan inte alls speciell.
Märkes-tönT.

Lite senare kom filurerna Angelika, Ida och Isabelle hit och här blev det massa prat i köket.
Sen sökte jag snålskjuts till Burger King men hittade inte en enda. Så vi tog promenixen till Shalom.



Aaa favoriten från igår är alla skämten om en viss klasskompis till Ida och Angelika, hohohooo!






Ähhh måste dra nu, ska råplugga och sen baka hos Moa med mörtarna.
Senare sen blir det grillning med familjen, har saknat bror min och Ella!




HerrÅh!







:) :) :) :)))

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela