Uj uj uj uj

Publicerad 2010-08-23 18:19:50 i Allmänt,







Vilken lång dag! Oj vad huvudet har fått arbeta idag med vara som en radar genom allt och alla.
Vad jag har funderat på hur allt kommer bli i framtiden, var kommer jag stå om två eller tre år?


Däckade direkt när jag kom hem och föll pladask i soffan och ville gå tillbaka till sommarlovet.
Gick från panikångest till att somna om framför animal planet (<3)
Sen fick Lisa ut mej på en fika och prat om samhäll. Och fan va skööööööööönT det var!
Samhäll som jag var så skeptisk emot verkar fan va min grej nu plus att klassen verkar vara bra.
Fast jag aldrig kunde tänka mej gå det så ser jag en helt annan bild av det nu.
Kändes så skönt att jämföra med Lisa och känna igen sej i typ allt.


Började dagen som ett helvete och kändes som jag höll andan halva dagen sen på eftermiddagen fick jag äntligen andas ut och riktigt tänka på saken. Man måste liksom misslyckas lite för att veta vad man gör och vill.
Och jag tror jag kan lita på min magkänsla till 95% så jag kommer nog inte ångra mej.


Som Oskar Linnros sääääger Om du aldrig provat hur kan du då vara säkeeeeeer?






// SaMhÄlLs SaNnE


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela