There goes the fear again

Publicerad 2010-08-16 13:04:21 i Allmänt,






Just nu älskar jag min säng.
Älskar att sova. Älskar att drömma. Älskar att få lite lite sol i ögonen.

Egentligen skulle jag kunna sitta här i rummet hela dagen och lyssna och leta bra musik.
Dock har jag bestämt mej att få ut mej lite innan jag blir helt socialt handikappad.
Men jeezz vad bra låtar det finns i filmen 500 days of summer. Måste se filmen ikväll igen!




Och till alla er som börjar i skolan idag. Hoppas allt är skit bra.
Fan jag vill också börja. Vill veta hur klassen är/kommer att bli.
Nu kom jag också på att jag måste köpa pennor, block, färgglada luktsudd, pärmar med diddle på, pennor som kan lysa och blinka, papper som jag ska ha i bänken, postit lappar i massa olika färger och en ryggsäck med snobben på.



..........

...................




Nej nu ska jag höra av mej till Moa, idag ska vi få se blåklints nya lokaler wiihuu






Doves – There Goes The Fear


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela