Skulle precis mysa ner mej i Andrés säng och kolla på tv

Publicerad 2010-08-16 22:10:40 i Allmänt,










Då ramlar jag på Andrés sladd och ett hav med skivor kom flygande överallt.


Mamma: Vad hände?
Jag: Snubblade på Andrés sladd som vanligt...
Mamma: Åkte nått ner då?
Jag: Neejneeej bara ett par skivor.......



Förstår ni min frustration att ta upp alla skivor när jag inte har några naglar?
Just det. Pain in the ass.





Ajja ska kolla på Dexter♥
Funderar också på att ställa klockan tidigt och ut och springa. Bara för att få igång mej igen.








Just det, var ju på Blåklint idag. Vi gick nog igenom alla rummen i nya byggnaden.
Stackars barn. Allt är inrett i grått och militärgrönt. Varenda klassrum är helt i grått. Sånt gillar små barn.
Träffade de flesta lärarna också. Lite småkul att se dom igen. Inte för vi hade mycket mer att säga.
Blir ju de vanliga frågorna. Vad ska ni gå i gymnasium nu då? blablablabla

Och vi blev jagade av Janne efter knappt 20 min.


Janne: VAD GÖR NI HÄR?

Jag: Vi kikar bara på det nya och hälsade på lärarna (försöker låta jätte trevlig)
Janne: VAAAAA!?!?!?!?
Jag: Vi kollar bara och hälsar på lärarna
Janne: Jaha??? *Stormar därifrån*



Ahhh skönt att han är sej lik nu inför skolstarten


Kommentarer

Postat av: sofieeee

Publicerad 2010-08-17 20:49:18

ingen skola utan janne! :D <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela