Sing for absolution, I will be singing fallen from your grace

Publicerad 2010-08-14 23:39:52 i Allmänt,





Blev släktmiddag idag, sånt gillar jag. Fick också bli upplärd av Patricia hur jag ska klara mej på handel.
Det ska nog bli bra det där. Vi gick också ner en sväng till Marc och Ella så jag fick träffa på Leika och Iziz.
Gullekissemissen hade fått sin svans trimmad, såg så kul ut!
Annars sen resten av kvällen har jag disskuterat med Pär om andar och aliens. Inga konstigheter.

Jahopp och imorgon drar sej kusinerna vidare till Ullared. Klart dem måste dit om dem är på fastlandet!
Och så kommer bror min snart hem igen vilket känns riktigt bra.
Saknar hans roliga kommentarer som gör liksom dagen lite bättre.



Just det, vad hände igår?
Joo det blev det ju som vanligt att vi tjejer lyckas hitta på massa roliga saker.
Vi gick igenom hela Linus hus fast på Cribs-vis.
Och sen lite dricka, dans, vattenpipa och promenader till donken på det.
Planerade när jag nästan var hemma att vara så tyst som möjligt men istället ser jag att alla sitter på altan.
Plus lika smådragna som jag själv. Fastnade på altan i en djup disskusion med pappa och Pär om övningskörning tills mamma sa "sanne gå in istället för du kommer inte ifrån dem annars". Japp bröderna Andersson gillar att prata.

Lyssnade på musik och stirrade ut mot fönstret tills klockan blev tre.
Ändå vaknade jag tio och kände mej som en nyponros i soluppgången. Skööööööön   T!






Oj mycket text. Orkar heller inte lägga över lite småroliga bilder på Angelika för att göra inlägget roligare.
Det tar jag imorgon



Kommentarer

Postat av: Cissi

Publicerad 2010-08-14 23:50:29

Hoppas du har en trevlig helg! =)

Postat av: Mikaela

Publicerad 2010-08-14 23:56:48

Vilken mysig header!:p

Hur är det med dig?

Postat av: Frida

Publicerad 2010-08-15 00:00:14

Börja ta mer bilder! Det är mycket roligare att läsa då, bara ett tips. :P

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela