Mår som man förtjänar

Publicerad 2010-08-01 16:38:15 i Allmänt,






Jeeeeezzz, idag har det varit hårt att hålla ögonen öppna.
Sen har det vanliga hänt också. Att man alltid drömmer om vatten på morgonen.
Jag drömde att jag var i sommarstugan och gick långsamt fram till isvatten med citron.....



MEN! Hela denhär segdagen är helt klart värd för fyfan va vi hade kul igår!
Åh älskar sånt. Man kommer dit och har sämsta förväntningarna och sen baa gör vi allting as kul.
Lite för mycket ölspel med Simon och galet mycket dans till One. Liksom bara dansa till den låten, bara det hade gjort min kväll! Och så träffade vi Cindy som man inte har sett på år och dar, kul!
Efter en riktigt lyckad kväll hos Hågård rullade vinglade vi vidare till donken. Gud, då satt en cheeseburgare klockrent.
Kom på en grej nu, vi tog ju en tOaBiLd!




kLaDa tJeJoR




Just det, så var vi i Hembygdsgården ju innan. Alltså Lisas röst, hennes närvaro utklassade de andra banden.
Fick träffa Arrebarre igen också. Det var fint att få krama henne igen och burra in mej i hennes kallufs!


Skulle kunna skriva massa grejer om kvällen men orkar inte det nu.
Jag har bestämt mej att tillbringa eftermiddagen till att somna till en film.


Kommentarer

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-08-01 17:54:24

tack massor för igår bästa sanne :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela