Make it good

Publicerad 2010-08-25 22:09:38 i Allmänt,






Oh fy fan. Hade nog behövt 10 veckor till för att vara redo för skolan.
Längtar så hårt till helgen då jag planerat att sova och kolla på True Blood (!!!)


Vill heller inte klä ut mej imorgon. Eller joo om jag var pigg och på gott humör.
Det kommer jag inte va på....ett par veckor innan jag kommit in i rutinen.

Jajaaa fikade med Ida, Angelika och Moa och ville somna i gustosoffan.
Det är nu man känner av att man är lite små beroende av gamla klassen.
Kommer på mej själv att tänka, "Åhh nu skulle jag ha skämtat med Angelika om det här!" eller "Asså var är alla klasstjejerna?". Tar la att ett tag att komma in i samhällsrutinen! Fan tänka sej att man skulle bli en samhällstjej.
Men jag trivs. Trivs riktigt bra!
Just det, blev lite nollade idag. Men det var inte så illa ändå. Diggar treorna så det blir svårt att klaga på nollningen.




Kommentarer

Postat av: Allis

Publicerad 2010-08-26 21:47:52

Å VI ÄLSKAR EER!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Sanne

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela